KerkNieuws

Kerknieuws is het officiële orgaan van de Protestantse gemeente te Capelle aan den IJssel. Hierin vindt u informatie van de wijkgemeenten. Het blad verschijnt maandelijks behalve in de zomervakantie. Dan verschijnt er een zomerspecial. Daarnaast verschijnt er in december een speciale-Kerstuitgave.

• Een gewoon jaarabonnement (op papier of digitaal) kost € 21 en een postabonnement € 69.
  • Daarnaast bestaat de mogelijkheid een digitale versie te ontvangen voor dezelfde prijs.

Voor betaling van het abonnementsgeld zal een factuur worden verzonden.

Wilt u (adres-) wijzigingen zowel aan de abonnementenadministratie van KerkNieuws als aan uw eigen wijkadministratie doorgeven? Dit wordt niet automatisch doorgegeven.

Kerknieuws Digitaal

Bekijk alle edities van Kerknieuws vanaf 2015 tot de nieuwste editie met uw inloggegevens.

Hoofdredactie

Dhr. A. M. Alblas, 4216076, amalblas@kliksafe.nl