De actie Kerkbalans zal gehouden worden van 13 tot 27 januari 2024. Het landelijke thema is andermaal: ‘Geef vandaag voor de kerk van morgen’.

De kerk. Wat betekent het voor u? Is het een plek waar u God vindt? Een plek waar u uw zorgen kunt delen of naar anderen omkijkt? Waar u tijd vindt om te bidden en te bezinnen? Waar u even kunt uitstijgen boven de waan van de dag? Dit alles is samengevat in het jaarthema van de PKN: is de kerk voor u een plek om daarin ‘samen mee te gaan’? De waarde van de kerk is voor ieder gemeentelid weer anders, maar samen zijn we kerk en gemeente van God! Daar zijn we dankbaar voor.

Met uw financiële bijdrage kunnen we dit belangrijke werk voortzetten in Capelle. Met uw gift en die van anderen verzorgen we veel activiteiten. Ook in 2024 willen we er zijn voor iedereen die de kerk nodig heeft, op wat voor manier dan ook.

En we willen liever niet in herhaling vallen, maar de financiële situatie is net zoals het afgelopen jaar nog steeds zorgelijk. We hopen daarom van harte dat u de kerk wilt blijven steunen en misschien uw bijdrage dit jaar met bijvoorbeeld € 10,- per maand kunt verhogen? Dat zou heel mooi zijn!
Maar natuurlijk zijn we blij met iedere bijdrage.

Geef vandaag voor de kerk van morgen. Want ook voor de generaties die komen, willen we alle activiteiten graag blijven doen. Wij vragen u Kerkbalans 2024 in uw gebed te gedenken en hopen dat u zult laten zien dat u ook financieel om onze kerk geeft. Wij bevelen de actie Kerkbalans van harte bij u aan.