Vorig jaar organiseerden we als Protestantse Gemeente Capelle voor het eerst een Nacht Zonder Dak-actie bij het scoutcentrum. Dit was zo’n succes bij de tieners dat we ook dit jaar weer een Nacht Zonder Dak organiseren!

Nacht Zonder Dak is een sponsoractie waarbij tieners een nacht doorbrengen in een zelfgemaakt krotje van plastic en kartonnen dozen. De opbrengst is bestemd voor Tearfund. Tearfund zet zich op verschillende plekken in de wereld in tegen armoede en onrecht. Ze helpen waar ze kunnen en moedigen mensen aan om de wereld mooier te maken. Met onze NZD-actie willen we deze projecten steunen.

Ben je enthousiast en zou je ook mee willen doen, geef het aan bij de jeugdouderling van jouw gemeente. Vraag gerust ook vrienden/vriendinnen uit de buurt of school om mee te doen!

Zet vrijdag 28 juni vast in je agenda want dan gaat het gebeuren!