Van vrijdag 30 juni op zaterdag 1 juli organiseren de jeugdambtsdragers van de PgC-wijkgemeenten de Nacht Zonder Dak 2023 op het scoutingterrein aan de ’s-Gravenweg 101. Hoewel de aanmeldingen al wel binnenstromen, missen we ook nog veel tieners en jongeren. Jij bent er toch ook bij?! Je kan je nog aanmelden via: https://forms.gle/MRPQATucsWKMPnWaA.

Nacht Zonder Dak bestaat uit twee onderdelen:

sponsoring en tegenprestatie. Je kan mensen vragen om je te sponsoren omdat je een nacht buiten slaapt en/of acties doen waarmee je geld verdient. De opbrengst gaat naar
jongerenprojecten van Tearfund. Op onze eigen Tear-projectpagina zie je
hoe de verschillende teams het doen.

De tegenprestatie is dat je buiten slaapt, maar je hebt wel een heel gevarieerd programma: barbecue, sport & spel, beste krot-challenge, vrije tijd, kampvuur en een lekker ontbijt. Om jullie ook iets mee te geven over het leven van jongeren in Nepal, Oeganda en India maken we ook tijd voor een beamerpresentatie van Tearfund.

Voor info vraag je jeugdouderling of clubleiding of e-mail naar: nachtzonderdak.capelle@gmail.com

We zien je graag op vrijdagavond 30 juni op het scoutingterrein. Wij hebben er nu al zin in!
Jeugdouderlingen, jeugddiakenen en projectgroep Nacht Zonder Dak 2023 van de PgC-wijkgemeenten